...avagy a bor nem csak egy ital, hanem egy kultúra, egy élmény és egy közösség is.

A Bor és Kultúra Nkft. úttörőnek számít a magyar bor és kultúra terén. 2018 óta a borkulturális rendezvények és programok szervezésére fókuszálva igyekeznek az embereket közelebb hozni ehhez a különleges világhoz. De vajon mit jelent számukra a bor? Röviden: kultúrát, élményt és közösséget.

 

A bor a magyar kultúra szerves része, és a Bor és Kultúra Nkft. missziója, hogy ezt az értéket minél több emberrel megismertesse. De nem csak azért, hogy megismerjük, hanem hogy érezzük, át is éljük! Ezzel a céllal hozták létre a 'BorKaland®' termékcsaládot, ami egy tematikus borkóstoló élményt kínál dobozba csomagolva.

Tematikus, mert a 'téma' nem csak a bor, hanem bármi, ami a hétköznapi kulturális ismeretet, tájékozottságot, jártasságot élmény alapon szélesítheti és tágan értelmezve, vagy asszociatív módon a borhoz, borkultúrához kapcsolható. A témát meghatározó tematika lehet: gasztronómia, turizmus, bor- és borkulturális ismeret, önismeret és DIY. Borkóstoló, mert a 'témát' egy borkóstolóra felfűzve járjuk körbe, mert a bort és a borászt, a pincészetet is megismerhetjük és a bort is megkóstolhatjuk - ezt termékminták biztosítják. A BorKaland® a programhoz szükséges minden tartozékkal felszerelt és instant élményként előkészített doboz.

 

Az Érték és Minőség Nagydíjas "BorKaland® - Made in Hungary", avagy mindent a boros hungarikumokról' elnevezésű termék nem csak borokat tartalmaz, hanem magával visz bennünket egy kalandra, ahol a borral kapcsolatos magyar kultúrát, tájékozottságot és ismereteket fedezhetjük fel. A különleges élmény mellett együttműködő borászok és szakmai partnerek biztosítják a termék kiváló minőségét.