Igyad az egészségedre, de maradj meg józannak, hogy mindig helyesen tudj gondolkodni! – a Panyolai Szilvórium Zrt. mottója mit sem változott az alapítás óta eltelt húsz év alatt, s a mai napig olvasható minden egyes Elixír és SQ termék palackjának hátoldalán, a beletöltött pálinkán keresztül.

Pedig a kezdetek óta sok víz lefolyt a pálinkafőzde épülete mögött kanyargó Öreg-túron, de az alapok és a kitűzött célok változatlanok. Hogy melyek ezek? Stílusosan összefoglalva: az érték(teremtés) és a minőség. Mert mi másért is ragaszkodna egy országosan vezető pálinkamárka korunk csúcstechológiás gépi vezérlésű gyártórendszereivel szemben az időigényes manufakturális tevékenységhez? Miért is helyezné előtérbe a kézi töltésű, szorgos emberek címkézte pálinkákat, a tömeggyártással hatalmas mennyiségben készíthető termékek rovására? Mert a cégalapításkor meghatározott szemlélet szerinti prémium kategória gyártásában nem ismer kompromisszumot a cégvezetés.

PanyolaJB-0322.jpgkPalackozas.jpgkPanyolai_2021_majus-030.jpgkPanyolai_2020_enterior-061.jpgIMG_20210419_154055_332.jpgkPanyolai_2021_majus-048.jpgkPanyolai_2021-083.jpg078_panyola_JBk.jpgkPanyolai_2020_enterior-037.jpg

- A gazdasági és egyéb nehézségek természetesen minket is elérnek, a mi működésünkre is hatással vannak. A pandémia, az energiaár-emelés, az üveg- és egyéb alapanyaghiány, a megnövekedett költségek ránk is terhet rónak és gyors, megfontolt döntésre kényszerítenek. Van, hogy változtatnunk kell a kidolgozott stratégián és a lehetőségekhez igazodás elengedhetetlen, de amiből biztosan nem engedünk, az a minőség – fogalmazott Buzás Zoltán, a Panyolai Szilvórium Zrt. vezérigazgatója és hozzátette: a vállalat eredményes évet zár és felkészülten várják az új kihívásokat, amelyeknek – bár nyilvánvalóan nehézségekkel teli időszak következik – igyekeznek a Panyolai márkához és a célkitűzésekhez méltó módon megfelelni.