Hermann Zsuzsanna, a Trade magazin ügyvezető-főszerkesztője a magazin által szervezett Business Days konferencia Érték és Minőség Nagydíjával és tanúsító oklevelével, az Országházban, 2019 szeptemberében

A Trade Magazin kezdetektől sikeresen pályázott az Érték és Minőség Nagydíj Tanúsító Védjegy elnyerésére, idén már 4. éve használja a védjegyet.

2019-től stratégiai partnerként kapcsolódott a rendszerhez, népszerűsítve a védjegyet. Az elmúlt esztendő ugyan komoly kihívások elé állította a szerkesztőséget, de példaértékű hozzáállással oldották meg a nehézségeket.

 

ÉMIN: Miért tartják fontosnak, hogy részesei legyenek a pályázatnak? Milyen értéket ad tevékenységükhöz a védjegyhasználat?

Trade Magazin: Nagyon büszkék vagyunk, hogy a Trade Magazin, a Business Days konferencia és a Future Store Innovations standunk is Érték és Minőség Nagydíjasok. Azon kívül, hogy ez egy nagyon komoly visszajelzés, hogy jó úton járunk, fantasztikus visszajelzés a kitartó munkánkra is. Azt is jelzi számunkra, hogy a minőséghez való ragaszkodás, a néha feleslegesnek tűnő, folyamatos javító szándék, és a partnereink együttműködéseibe vetett hitünk egyszerre hozza meg az elismerést.

 

ÉMIN: Nem csak díjazottjai  a programnak, de kommunikációs partnerei is. Miért vállalták ezt a feladatot, hiszen a címet enélkül is elnyerték?

Trade Magazin: Hálásak vagyunk, hogy az ÉMIN program kiemelt kommunikációs partnerei lehetünk, hiszen számunkra is fontos, hogy információval segíteni tudjunk mindenkinek, aki szeretné megmutatni magát a piacnak, partnereinek, hogy mivel tud többet, miben jobb, mi az a magas minőség, amelyet nyújtani tud. A díj ma már egyet jelent a kiváló minőséggel és magas színvonallal, legyen szó termékről vagy szolgáltatásról. A védjegy használói aktív szereplői a gazdasági életnek, akik napról napra azon dolgoznak, hogy minél magasabb minőséget tudjanak nyújtani a piacuknak.

 

ÉMIN: Milyen nehézségeik és megoldásaik voltak az elmúlt, igen megterhelő 2020-as évben?

Trade Magazin: A tavalyi év sok szempontból különleges volt, sok tervünket át kellett alakítanunk a Covid-19 világjárvány miatt. A legnagyobb kihívást talán az ÉMIN-díjas Business Days konferencia megszervezése jelentette. Nagyon sok bizonytalansággal, nehézséggel és kérdéssel kellett szembe néznünk, de végig hittünk benne, hogy sikerülni fog, és ha ez lesz az egyetlen esemény is a pandémia alatt az FMCG szakma döntéshozói számára, mindenképp kitartunk a kormányzat által nyújtotta lehetőségek, keretek, szabályok mellett. Belevágtunk, és a rengeteg óvintézkedés mellett végül sikerült megrendezni a Trade fesztivált. Sokat tanultunk az új helyzetből, egymástól, a szakmától és a partnereinktől egyaránt. Örülünk, hogy egy ilyen nehéz helyzetben is, alkalmazkodva a szélsőséges körülményekhez, egy ÉMIN védjegyhez méltó konferenciát tudtunk szervezni.

 

ÉMIN: Mit tanácsolnak az idei ÉMIN pályázóknak?

Trade Magazin: Elsősorban kitartást, hiszen a tavalyi év nem csak a Trade Magazinnak, hanem mindenkinek kihívásokkal és megpróbáltatásokkal volt teli. De egy ilyen évben is ragaszkodni kell a minőséghez, és ezt meg kell mutatni a partnereknek, a piacnak. Mindenkit arra ösztönzünk, hogy pályázzon, mérettesse meg magát, mert az íróasztal mögött, csak a cégen belül ismerni az eredményeket kevés. Meg kell mutatni a partnereknek, erre az egyik legjobb fórum az Érték és Minőség Nagydíj, és a hozzá tartozó kommunikációs lehetőségek! Sok sikert kívánunk Mindenkinek, és ahogy eddig, úgy ezután is minden év őszén, a Trade Magazinban mellékletben mutatjuk meg a nagydíjakat és különdíjakat nyert termékeket és szolgáltatásokat.